Blogger Layouts

Monday 8 August 2011

Kepada Sesiapa Yang Berkenaan

tak payah lah encik², puan², saudara², saudari² bercakap pasal Hukum ALLAH SWT..sebab diri sendiri pon tonggang terbalik..cermin² lah diri anda tu sebelum nak cakap pasal Hukum ALLAH SWT..kalau dulu ANDA sememangnya alim & warak..semayang 5 raka'at tak penah tinggal..dahi tu dah ada cop mohor..i don't care sangat laa lu nak ckp pasal Hukum ALLAH SWT, gua skit pon tak akan mempertikai apa yang telah lu lakukan terhadap kami sekeluarga..TAPI pada dasarnya lu pun jahil mengalahkan syaitan yang dilaknat..masih tak malu nak cakap pasal Hukum ALLAH..shame on u..!!

Gua sendiri nak tergelak guling² sebab lu tetiba pandai cakap pasal Hukum ALLAH..heran betoi nyahhh..!!kalo lah gua terer pasai Hukum ALLAH ni..gua senyap ja beb..tak payah nak tunjuk gua ni pandai tahap cipan pon pasal hukum hakam ni..dah tahu mana baik & buruk dah laa..seingat gua lah..lu pon bkn pandai nak hormat org tua kan?so what da' hell lu nak cakap pasal Hukum ALLAH..adusss..pening bangat gue..

Skrg semua kena ikut hukum ALLAH..dulu tak ikut hukum pon..itu yang gue heran sangat tu..lu bedal ja semua..konon halalan toyyiban lah..ayaq COKE pon tak minum konon yahudi...wtf la weihh...barang kat melesia ni ada ka yg bukan dari yahudi??yg lu pulun tengok AF tu bkn rancangan yahudi ka tu? adeh...makin tak paham gue dgn lu..kalo lu tu memang asal dari suci murni (minyak masak lak) gua tak heran..ni jahil gak dalam islam..sebab masuk HPA la kot..lu taksub sangat kot..kah kah kah..

kalo lu Islamic sangat pon..lu tak layan dah benda² yg melalaikan ni..lu lepak mesjid berdoa tak hengat la..siang malam tunggang terbalik dok buat amal ibadat..ni dak pon..lu belasah gak bersosial..

apa yg penting lu dah kematian bini tak sampai bini tu mati setahun lu dah gatai teloq nak kawin lain...gila sex la lu ni..hahaha...lama tak dpt..sangap la weihhh...kena cari pengganti secepat mungkin lah...aku ingat lagi kata² colleague aku ni.. "LAKI MELAYU SKRG TADAK QUALITY" betoi kan? time bini cantik semuanya sayang..bila bini sakit nak mamposs..tinggaikan bini cam gitu saja..siap ckp tak dak cuti dah nak bawak bini p berubat..padahal..bini mati hari ni esok dah p KWSP nak kuaq duit bini dah..siap amik cuti seminggu konon bini mati tengah bersedih lahh...sial la lu...!!

lepas tu skrg..gua mintak hak gua aje..lu ckp gua tak dak hak..bengong la lu..lu pandai² buat faraid (salah satu hukum ALLAH) yg bukan harta sebenar simati..lu pon tahu..lu dpt hak kat atas harta yg bkn sepatutnya yg lu memang lah lu patut tak terima..kalo lu terima jugak..memang lu tatau malu lah..memang lu tak tau malu pon..lu sapa nak suruh gue tanya peguam syarie, pegawai pejabat agama, ustard bertauliah pasai hak dibawah hukum faraid..wow..gua terpesona dgn ayat lu yg Islamic tu..syukur alhamdullillah..insaf dah lu kan..lu punya insaf bole simpan dlm jubo lu..blahh lahh weihhh..!!

gua memang sangat² tak pueh hati dengan lu..kalo kes ni pon bwk ke mahkamah syariah tahap donia pon dah tentu gua kalah..tapi lu memang lahanat la beb..lu buat harta tu macam harta mak bapak lu..padahal mak bapak lu sendiri tade harta..itu pasai lu kebuloq harta org..sampai skrg mana mampu dok rumah sendiri...maklumlah ada sejarah rumah dah penah kena lelong...kah kah kah..tak penah dlm keturunan gua rumah kena lelong...cissss...memang bawak sial la lu dlm famili gue...kalo lu amik jugak harta tu sampai mati gue tak halalkan apa yg telah lu buat kat famili gua..sebab lu lah kakak gua boleh mati..lu memang tak senang hidup di dunia & di akhirat..moga² doa org yg teraniaya ni dimakmulkan oleh ALLAH SWT...amin..

so...see u in the helll..hahahhaha

No comments:

Post a Comment