Blogger Layouts

Thursday 8 September 2011

Cukai Perkhidmatan 6% Untuk Pengguna Talian Prabayar Mudah Alih

Mulai 15/9/2011, pembelian tambah nilai prabayar & pek permulaan akan dikenakan cukai perkhidmatan sebanyak 6%.
-Hotlink


Ada aku kesah?? aku pakai postpaid ok..!! tapi aku memang sokong lah..sebab baru adil & saksama..tak gitu..yg postpaid dah berkurun lama dikenakan caj 6% ni pon tak bising & membantah pun..ini baru nak dikenakan caj 6% dah macam org hilang akal nak membantah..adehh..buat apa nak bising² pasal caj 6% ni..aku yg pakai postpaid ni dah berkurun byr caj tu still setiaku korbankan bayar sampai lebam..

Kalau susah sangat nak bayar caj 6% ni..aku suggest kan korang tak payah pakai enpon dah la..pakai jea public phone tu..sian aku tengok public phone skrg macam hidup segan mati tak mau..so apa salahnya korang yang suka membantah tu gunakan public phone sebaik mungkin..lepas ni korang kena suggest kat telekomunikasi tu letak public phone yang boleh berfb..kekekek..

peace..!!!

No comments:

Post a Comment