Blogger Layouts

Tuesday 9 August 2011

August 2011

Bulan ni penuh dengan kemuliaan & keinsafan:
  1. Kita sekarang tengah menjalani ibadah puasa..mudah² puasa tahun ni lebih diberi rahmat & diberkati oleh ALLAH SWT
  2. 02-08-2011, kami sekeluarga menyambut hari jadi satu-satunya anak perempuan aku NUR QASEH BATRISYIA..my daughter dah 3 tahun skrg..tak buat celebration apa pon untuk Qaseh..sebab bulan puasa..tunggu lah after puasa..senang skit nak beli kek ke apa ke :)
  3. 05-08-2011, birthday Muhammad Danial Haiqal..anak aku yang sulung..dah 13 tahun pon anak teruna aku ni..dah boleh kawin dah ni :)
  4. 07-08-2011: birthday Muhammad Rayyan Mikhail..anak aku yg kecik..baru setahun jagung..blom boleh berjalan lagi..byk susah dia tak leh nak jalan lagi..merangkak satu rumah abih baju kotor..haihhh...
  5. Hujung bulan Ogos..nak raya yey!!
Banyak jugak event di bulan August ni..Syukur Alhamdullillah aku telah dikurniakan keluarga yang cukup sempurna..amin..

No comments:

Post a Comment