Blogger Layouts

Wednesday 10 August 2011

Astro mahal..!!


marah betoi aku dengan astro...dah la tak ada cerita menda..mahai plak tu nak kena bayar..sakit jiwa & perasaan..

bulan lepas my hubby amik pakej baru..pakej MOVIE..konon tgk macam best ja cerita kat HBO, MAX & STARMOVIE..dan² astro bagi pakej kartun free selama 1 month..tak la bosan..at least boleh gak layan sponge bob & mr bean..

masuk bulan Ogos ni..hampess tade cerita apa..pastu kartun pon dah cukup sebulan..siap terminate on time astro ni..yang sakit hati hari tu laki aku layan cerita kat HBO zaman rome. Memang cerita zaman rome betoi lah..teknologi pon tak canggih sangat time tu..burung bapak besar tapi keras nak mampus..ok..makin lama makin aku bosan cerita ni..camna la laki aku cakap cerita ni best..siap mengulas plak apa jadi..adehh...sakit jiwa aku..dah la bosan..laki aku plak dok ngulas cam dok ngulas bola sepak ja..kang tak pasai aku sepak ja decoder astro tu..hehehe..jangan marah my hubby.. :P

dah tu hari2 tak ada benda yg bole dilayan pon kat MOVIE ni..adeh..nak kena buang dah pakej Movie..cam lahanat la cite dia..

Lagi satu astro ni, kalo bab nak barred akaun org memang cukup efektif..dan2 ja dia belasah barred akaun org kalo tak bayar on time..tapi yg aku heran..kalo kita dah byr nak kena call deorg plak bagitau dah bayar pastu bole ka deorg cakap akan sambung dalam 3 hari BEKERJA..bengong nate astro ni..time nak barred tak yah plak nak tunggu 3 hari bekerja..time nak reconnect balik kena tunggu 3 hari bekerja..dah tu bil telefon for sure kena cas sebab kita call astro..kalo tol free sedap la gak..pastu cas plak fee utk reconnect..hampess la astro ni...mentang2 la tadak saingan..suka hati cas org mcm2..

so astro...pleasa laa..bagi service yg terbaik untuk costumer ok! dah la kalo hujan service memang macam lahanat.. adehh..!!

No comments:

Post a Comment